(Intra)històries

Pàgina d'inici » Boston » Un mes per tornar. One month to go.

Un mes per tornar. One month to go.

Avui comença el compte enrere per tornar a Catalunya. Suposo que des que vaig arribar això ha estat un compte enrere, però avui és el primer dia dels 30 que manquen per tornar a la meva terra, a la meva ciutat.

Hauria volgut escriure molt sobre Boston, els Estats Units i, per damunt de tot, del que em passa pel cap. Són massa coses i, com passa sovint, he escrit poca cosa, sobretot en aquest blog. Per a mi, en canvi, he escrit molt.

He dedicat —i dedico— moltes hores a llegir, a escriure, a investigar per adiari-2-300x222 la meva tesi sobre els bascos i a xerrar hores i hores amb la professora Greenfeld sobre qui vull escriure una biografia.

Afortunada com sóc de poder fer una estada de recerca a la Boston University, no em lamento, me n’alegro. També he tingut —i tinc— molts moments d’oci, de rialles, de descobriments i de contradiccions.

I això és del que avui començo a escriure. M’agradaria, abans de tornar a Barcelona, fer un recull d’experiències viscudes a Boston a la manera d’un dietari públic, i per tant autocensurat, però diari. Suposo que aquest exercici m’ajudarà a acceptar que això s’acaba i alhora m’ajudarà —espero que d’una vegada i per sempre— a superar la por a la pàgina en blanc.

Tot i la poca traça que tinc a escriure i la lentitud amb la qual em surten les paraules, espero tanmateix complir la promesa.

Em cal alleugerir el pas, doncs, perquè he d’escriure una tesi i faig tard.

Som-hi, doncs.

Anuncis

Deixa un comentari

